Friday 24 January 2014

KAU INGAT KAU CHANTEK?! - Fesyen dari runway yang tak masuk akal [12 FOTO]

Entri kali ni khas untuk aunty aunty di Pavillion dan KLCC yang keluar rumah tanpa lihat cermin. Asalkan benda tu ada jenama terkenal, terus rasa cantik. Nerdy Bear ingin nak kongsi beberapa busana (cewah, big word) di runway, yang direka oleh pereka fesyen ternama. Cuba tengok skill fesyen korang dan teka siapakan pereka pakaian-pakaian pelik di bawah. Rasanya Lady Gaga pun tak mau pakai.


Okay, cakap banyak tak guna. Klik je kat bawah ni untuk melihat macam-macam puaka fesyen yang Nerdy Bear rasa macam tak waras rekaannya.



Oh, lupa. Entri kali ni jugak a tribute to seorang blogger yang tengah rancak menulis tentang jenama-jenama terkemuka dunia, siapa lagi kalau tak bukan kawan saya si REDattique! Klik pada nama tu kalau teringin nak tengok coretan beliau tentang beg-beg dan macam-macam kisah di persada fesyen!

Selepas merenung lama-lama foto-foto ni, Nerdy Bear harap ada la pembaca yang sudi memberi komen sepatah dua. Teringin juga nak tau penulisan Nerdy Bear ni ok ke tak? Topik-topik ni ok ke tak?
Pakaian mana yang anda rasa paling tak siuman? Atau pakaian mana yang anda rasa cantek? Eh ada ke?


















Nerdy Bear ada simpan lagi satu fesyen yang maha puaka, maha hanjeng dan terus terang Nerdy Bear cakap, hampir nak terkencing ketawa tengok foto pakaian runway tu. Nerdy Bear akan kongsikan esok ya! Sabaaar. Hehehe.

Untuk baca celoteh-celoteh atau review tentang fesyen, Nerdy Bear cadangkan korang lawat blog REDattique (akan buka ke window yang baru).

REDattique - passion for fashion!

Okaylah, Nerdy Bear nak shopping baju baru. Nak jugak jadi fashionable!

0 comments:

Post a Comment